Ринкова політика


« Певною славою користується маніпулятор миша від фірми Apple   |   Заощадив - все одно що заробив »

Існує чотири основні варіанти поведінки фірми на ринку.

1. Забезпечення процесу виживання, коли ситуація на ринку дуже складна, конкуренція загострюється. Щоб утриматися на ринку, забезпечити виробництво, не втратити колектив, клієнтів, не порушити відношення з каналами розподілу, фірма повинна звернутися до розширених програм цінових поступок.
Ціни, що їх встановлюватиме фірма, повинні покривати витрати на виробництво і хоч би гарантувати процес відновлення.

2. Максимізація поточного доходу, коли фірма хоче встановити таку ціну, яка дозволить отримати максимальний прибуток за короткий проміжок часу.

3. Завоювання лідерства за показниками якості. Підприємство ретельно готується до науково-дослідних і конструкторських розробок, створює сучасний парк устаткування, упроваджує нові технології і підвищує кваліфікацію працівників. Високу якість нового товару забезпечує встановлення високої ціни.

4. Завоювання лідерства за показниками освоєної частини ринку. В цьому випадку політика ціноутворення повинна бути дуже гнучкою, оскільки одних покупців можуть зацікавити дешеві товари, а іншим - дорожче, тому що перший товар не є гарантією високої якості.
Цінова політика (стратегія) фірми - це вибір ціни реалізації в межах між ціною виробництва і ринковою ціною залежно від перебування ринку збуту і цілей фірми на нім.

Вільна ринкова ціна встановлюється під впливом попиту і пропозиції, виходячи із споживчих якостей товару. Ринкова ціна може відрізнятися від індивідуальних цін окремих виробників і коливатися в межах суспільних необхідних витрат.

Ціни можуть фіксуватися по горизонталі і вертикалі. Горизонтальне регулювання цін передбачає угоди між виробниками, оптовою і роздрібною торгівлею по встановленню цін на певному рівні каналів збуту.


Tags: , , , , , ,

Цінова політика


Схожі записи